måndag 6 januari 2014

NU ÄR LOVET SLUT

Då går vi in på jullovets sista timmar. Lovet  har varit både bra och mindre bra. Det som varit bra är ledigheten i sig och att mina uppsatser är klara(ja de är ju inte rättade än, men jag har gjort det mesta i alla fall) jag har hunnit handarbeta lite men allt är inte klart än. Sedan det som varit mindre bra är min skalle som bråkat hela lovet och en annan sak som har hänt som jag inte går in på just nu.
Vi får se hur det kommer att gå att jobba. Jag får ta en dag i taget.
Det som jag fått klart är ett babynest till Victorias bebis som ska komma endera dagen.
Jag var till Falun idag och då passade jag på att lämna den till Victoria med en hälsning om att, nu vill jag inte se henne innan bebisen när ute :)
 
Babynestet mitt tredje med mönster från Junimamma

Närbild på hjärtat som jag sydde inuti.

Tidigt i morse hade grannarna besök av tre rådjur, svårfotograferade liv.
 
Ha det så gott alla
Var rädda om er
Maja <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna ett spår efter er så blir jag glad